onsdag 12. november 2008

Veldig entusiastisk (stjålet) anmeldelse

"Dette er en synnsykt BRA bok! Dette er den beste boken jeg noen gang har lest! Den var utrolig og jeg hadde ventet utrolig lenge på den! Da jeg fikk den i posten en gang i sommer, åpna jeg pakka, og begynnte å lese den med en gang ... Jeg leste den på en og en halv dag, og da jeg var ferdig fikk jeg en GOD følelse inni meg ... Det er den aller nydligste, vakre og fantastiske boken jeg noen gang har lest, og det beste er at jeg hadde en god følelse i magen, sånn man får etter at man har spist en god middag eller akkuarat har vært på en god date. En sånn mage følelse fikk jeg da. Denne boken oppfylte alle mine ønsker jeg kan ha til en ungdomsroman og jeg angrer aldri at jeg leste den. Dette er en bok man kan forestille seg hva karakterene gjør hele tida og den er like vakker som alle Bredows bøker jeg har lest. Men jeg må nok si at denne er den aller beste! Alle burde lese den før de dør. Dette er den ultimate tenåringsboken for jenter og gutter"

- For de som lurer: det handler om boka Søskenkjærlighet av Katarina von Bredow. Denne utrolig engasjerte bokanmeldelsen fant jeg på bokkilden.no!

Forresten, jeg har nettopp lest Eclipse, tredje bok i vampyr- (og varulv-)serien til Stephenie Meyer. Litt av samme emnet som boka over, faktisk - den forvirra og forbudte kjærligheten. Skriver mer om det senere!

Ingen kommentarer: