lørdag 12. mars 2011

Oppdatering på lørdag

Jeg har nå lånt med meg hjem Skranglebein Likanes nummer 1 og 2 (Derek Landy). Litt fordi jeg har lyst og litt fordi jeg i dagene som kommer skal ha bokprat for niendeklassinger på biblioteket.

Jeg har lest eneren før, men for såpass lenge siden at jeg må repetere. (Det har jeg også gjort med bok 3 og 4 i Alanya-serien, som det snart kommer et innlegg om).

Skranglebein Likanes er ei bok av den sprø og spennende typen, så den vil nok passe for mange unge lesere.
Artig da at Balder i 4. klasse har anmeldt den! Bokbloggen hans fikk jeg tips om av Anita i dag, og den skal jeg følge. Vi voksne bokbloggere kan i teorien vurdere barne- og ungdomsbøker til den store gullmedaljen uten å egentlig vite hva målgruppen syns om dem.

Ellers har jeg fått en "I love your blog award" som jeg vil følge opp i nærmeste framtid. Jippi!

Ingen kommentarer: