tirsdag 14. juni 2011

Bøker i juni - status

Ventepåblogginnleggbunka:
1. Halvgudene av Mari Moen Holsve (norsk fantasy)
2. Uglies av Scott Westerfeld (ungdomsbok/dystopi)
3. Den enkle sannhet av Jodi Picoult (om Amish-folket)
4. Landsbyer i Irland av Christopher Fitz-Simon (fotobok)

Begynt å lese (hopper litt fra bok til bok):
1. Hellig vrede av Laila Bokhari (om terror og islamisme i Pakistan)
2. Alver: naturens barn, kulturens skapninger av Jeanette Sky
3. Inside out av Maria Snyder (dystopi)

Ulest i hylla (blir sannsynligvis lest!):
1. Wikileaks av Julian Assange
2. Slik reddet irene sivilisasjonen av Thomas Cahill (mer om Irland, må vite!)
3. Det mørke tårn 1-2 av Stephen King (fantasy)
4. Vampyr! blodsugende lik i litteratur og tradisjon av Arnfinn Pettersen

1 kommentar:

Anonym sa...

Halvgudene har jeg lest, det samme også med serien Det mørke tårn. Resten var mer eller mindre ukjente titler for meg.

Det mørke tårn står på min "all-time-high" liste. Jeg har lest hele serien en gang og når jeg får kjøpt meg nr 7 (når den blir satt ned i pris) skal jeg lese hele serien en gang til! (Ja, de er så bra :-))