mandag 12. mars 2012

Ønskekonserten



Som tidligere nevnt fyller bloggen 5 år i slutten av denne måneden, og jeg har tenkt å lage en jubileumsvideo som legges ut i løpet av den 31. mars. Bare 19 dager til!

Og DU kan være med å bestemme hva jeg skal fylle den med! Skal det være med en bokbamse? En blå klut? Et kosepinnsvin? En musikksnutt eller et dikt? Eller rett og slett bare en lesehest som prater om alt og ingen ting mer eller mindre relevant?



La fantasien flyte fritt! Så ser jeg hva som er gjennomførbart:)

2 kommentarer:

Mari sa...

Jeg syntes det bør være med en pingvin jeg :) Sånn ellers så hadde det vært kjekt å høre litt om hva du føler fem år med bokblogging har gitt deg, bokfavoritter, spesielle ting du husker godt fra de fem første årene(bloggrelaterte) og bokprat, masse bokprat. Vi blir aldri lei av å se og høre de fine snuttene dine, Synne.

Synne sa...

Pingvin? Den utfordringa får jeg ta;) Takk for innspill, Mari!