fredag 12. juli 2013

Fly til Paradiset! Virtual Choir 4

Videoen til Virtual Choir 4 er her!

WOO HOO! 
(VC-internt jubeluttrykk)



8409 videoer fra 5905 sangere fra 101 land i verden, og jeg er en av disse sangerne! Jeg har ikke sett mitt eget bilde enda, mistenker at det er en av de som flyr så fort forbi eller bare skinner i bakgrunnen, men navnet mitt står på lista etter selve sangen (i samme kolonne som navnet til Samantha Fox, viser det seg). Uansett, det viktigste er musikken, og den er bra - ikke sant? 
(Oppdatering: du kan se mini-bildet mitt et par ganger, best på 0.46 under bildet av dirigenten - øverste rad, nummer 3 fra høyre!)
Her kan du lese innlegget om innspillinga av videoen min. Komponisten Eric Whitacres Virtual Choir-side ser ut til å være overbelastet av en eller annen merksnodig grunn, men du kan jo ta deg en tur innom ericwhitacre.com en gang.

Ellers er dette min siste dag på jobb før ferien. Så i kveld blir det pakking - og ei eller to bøker med i håndbagasjen. Lurer på om det kan bli Dagbok fra en dag i Norge. Den står utstilt på biblioteket, dessverre har den ikke blitt lånt, selv om jeg tror mange vil syns den er interessant. Kikke inn i andres levde liv! Eller blir det en pocket-fantasy? Vi får se. God sommer- og lesehelg!
 

Ingen kommentarer: