fredag 11. oktober 2013

Library Girl

Jeg er så stolt.
Lillesøstera mi (som er så stor at jeg stort sett aldri tenker på henne som lillesøster) er skolebibliotekar på en videregående skole, og nå har hun blitt stjerne i en egen skolebibliotek-video!

Sekvensen med "Silent Library" er inspirert av et amerikansk tv-show som du kan se et klipp fra her:) Jeg må si jeg er glad for at lånerne på mitt bibliotek stort sett driver med ganske seriøse ting. Ellers ville vi jo ikke fått gjort jobben vår uten å få latterkrampe. Eller irritere oss tussete!

Men en video som dette, ja, det vil jeg også ha! 



Og for å bli litt nostalgisk: her er Boyzvoice sin originale "Library Girl". 

2 kommentarer:

On a tous un banc sa...

He he. Jeg og en kamerat syntes den "boyband-sangen" der var fantastisk. Nytt(tusen)årsaften er en kveld jeg forbinder med den. Vi sang den gjentatte ganger, som to sent pubertale tenåringer (hvilket vi kanskje også var). Eller ehm ... det var kanskje bare jeg som gjorde det gang på gang. Fikk en nærmest euforisk følelse av å synge den :p

"I ain't like those crooks, I deliver my books
to you."

Synne sa...

Artig:) Jeg husker faktisk bare "Playmomen" fra den tida, men denne er genial.